mandag 1. november 2010

Drømmer

Mange sier når du drømmer, så er det underbevistheten som jobber. Om det er ditt sinn som er i konflikt eller det er de daglige problemer, frykt eller opplevelser, som danner dine drømmer, vet jeg ikke. Det er underbevistheten som jobber og som kan hjelpe oss videre i vårt liv og følelser. De siste 2 dager har jeg hatt noen rare drømmer, eller rett ut, noen ubehagelige drømmer som på en måte er vonde. Og når jeg så våkner opp etter de drømmer jeg hadde, undrer det meg litt hvorfor jeg drømte om dem og hva de betyr. Om det er noe godt for meg eller om det er tegn på noen ting som jeg skal se på, handle på eller gjøre annerledes. Jeg tror drømmene betyr noe og viser oss noe som vi skal se på, gjøre opp med, eller kommet over. Fins jo masse på internettet om drømmertydninger etc. Hvis du drømmer om en stein, så betyr det noe og drømmer du om en fugl, så betyr det noe helt annet. Jeg var inne og søkte på mine drømmer for å finne ut av hva de riktig betyr. Kunne ikke riktig finne noe som jeg kan bruke til noe konkret. Den ene drøm fant jeg litt om og har blitt litt klogere. Men den annen drøm, var sværere å finne noe om. Og nå er jo det som kan irritere ´meg. Jeg kan nemlig huske jeg fant en side for mange år tilbake om drømmer tydninger og de hadde en kjempe stor liste hvor alle mest almenelige ord var ført opp med etterfulgt av en forklaring av hva det betyr med de drømmer. Men jeg husker ikke hvilken nett adresse den hadde. Så jeg er litt lost. Men jeg søker videre på internettet og håper jeg finner en side hvor jeg kan få forklaring på mine 2 dager med vonde drømmer, i mere eller mindre i samme aspekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar