søndag 14. november 2010

1 uke med Black Ops

Så har Black OPs vært på gata i en uke nå, og jeg må si, det har kommet mange "gamere" på. Igår kveld var vi rundt ca 850.000 personer online, og ja. Det kan merkes gitt. Vet ikke om det er en vanesak vi skal venne oss til eller om det kommer en oppdatering som vil hjelpe på problemet. Håper på det siste, jeg da. Men ellers er det et kuult spill, ganske underholdene og mange timer tidsfordriv. Create a class oppsetningen er genial og mere gøy nå, selv om jeg syns mange av våpene er utrolig sakte av seg, når det gjelder å skyte. De forskjellige maps er spendende og store, men dårlig grafikk. Noen favorit baner har jeg da. Men det er også noen hate baner også. For eksempel "nuketown" er alt for liten til deathmatch og hver eneste gang jeg spiller den i hardcore, så blir jeg nesten altid "kicket" ut pga airstrike og teamkills. Den bane er nok bare til S&D, men ikke hardcore teamdeath matches. Ellers så syns jeg det svinger litt opp og ned med spillet. Hadde de fiksa de små problemer som fins med spillet, så som "lagging", respawn og lyden/grafikken, så hadde det vært et mye bedre spill og det er gøy, man kan studere spillet etterpå og lære banene og "hotspottene" som jeg kaller dem. De steder hvor all action foregår. Jeg kan se muligheter med spillet og i mine øyene, så er det spill mye bedre enn MW2. Jeg er ikke skuffa i den forstand og tror ikke jeg vil gå tilbake til MW2, som noen av mone venner har gjort. Black Ops er den beste som Trechyard har gitt ut på gata inntil videre. Teamkill twice is OKAY =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar