fredag 15. oktober 2010

Hurra, så er det fredag

Endelig fredag, og helgen er rett foran oss. 8t tilbake på jobben. Bare bite tenna sammen og tenke det er kun 8t til helg, 8t til fri, 8t til man kan slappe av, koble av og mulighet for å sove lenge. Så er denne uke også snart overstått og i neste uke, skal jeg se hva jeg finner på internettet, som jeg kan skrive om i min blogg. Gleder meg allerede til mandag for å se hva jeg da jeg skal skrive om. Den eneste høydepunkt på en kjedelig mandag. Så endelig begynner mine mandager til å være en gledes dag. Andre er triste og lei over at mandager, betyr 5 nye dager på jobben, kanskje 5 lange dager på jobben, og oppstart etter en god helg, som kanskje gikk for fort. For meg betyr mandager, ennå en dag hvor jeg kan dele min opplevelser og mine funn på internettet. Kanskje koble noen timer vekk fra jobb, slit og stress og sørge for jeg får en sakte og stille start på ukens nye utfordringer. Så jeg holder hodet høyt oppe og er allerede klar til en ny dag på jobben på mandag. Men jeg ønsker alle der ute, som er på jobb, har helg, har høstferie, eller er syke en riktig god og bra helg i møte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar