mandag 18. oktober 2010

Travel dag

Så ble det mandag igjen og jeg har endelig kommet ut fra møte. Møte på en mandag fra morgenstund, tar hele min stille oppvåknings periode fra dataen og nå er jo halve av dagen gått med møte og fremvisning. Og jeg er for lengst våken og gikk glipp av min ukentlige mandags surf på internettet.Så idag har jeg desværre ingen gode nytt eller funns til dere. Det er jeg lei av, men så må jeg se om jeg en av de andre dager, kan finne ro til å finne noe annet, som jeg gjerne vil dele med dere andre. Men det blir ikke helt en mandags funn, men pytt. Noe jeg gjerne vil dele med dere andre er om PS3 spillet Medal Of Honor. Og der vil jeg kort og godt si: IKK KJØP DET. Hvis du er glad for Call Of Duty serien, så blir du riktig, og jeg mener riktig, skuffa over MOH. Noe verre dritt skal man lete lenge etter syns jeg og det er så mange minusser ved det spill, som man forventer at den skal ha. Og når man ser hvor mange som er reelt online, så blir man overrasket over hvor få det egentlig er. Spillet er helt nytt, men tilslutting av folk som spiller det, er alt for få. Jeg syns det er bortkastet av penger å kjøpe det, men det er bare min mening og dere andre der ute, må selv ut og erfare om dere kan like det eller ikke. Jeg har allerede solgt mitt spill til en annen kammerat. Har hørt av andre at campaign dele skulle være skikkelig bra, men online delen, som jeg prøvde, er ikke mye å skryte om. Og campaign delen gidder jeg ikke satse på, da jeg personligt syns kosen er å spille det online med mine venner og snakke sammen. Allerede på YouTube fins der flere som kritiserer spillet og online biten. Og jeg skjønner de godt. Så alle spille freaks der ute, har jeg bare en ting å si. Gled dere til den 9 November og Black Ops.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar